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Turrican3

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[WII][GC][WiiU] Zelda Twilight Princess (ZeldaTP) e Twilight Princess HD

Aperto da TheElement, 19 Luglio, 2005, 09:53:42

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TheElement

Dopo aver visto queste immagini la mia bramosia per il gioco non può che aumentare...

E' davvero molto tempo che avevo voglia di rivestire i panni di  :bowdown: Link  :bowdx:  ...

Quando è prevista l'uscita che non ricordo? :asd:

Romeo Guildenstern

Credo Aprile 2006 negli Stati Uniti, se non erro. Spero non più tardi, il mio Cubo freme già da molto.

Rot!

Citazione di: Romeo Guildenstern il 10 Ottobre, 2005, 15:04:25
il mio Cubo freme già da molto.

Il mio più che altro langue.
In più mi tocca aspettare la versione Pal  :mad:

Saluti

Romeo Guildenstern

Potresti prendere il freeloader, Rot: i miei amici cubisti PAL mi dicono che funziona bene.

Turrican3

The American magazine Nintendo Power published in its last number one article on Designer Keisuke Nishimori of Nintendo in charge of the modeling and animations of the characters of The Legend of Zelda:  Twilight Princess, coming next year to the GameCube. 

This artist already worked on Luigi' S Mansion and certain characters (nonplayable) of The Legend Of Zelda:  The Wind Waker on GameCube. 

For the next episode of the Zelda series, Keisuke Nishimori supervised and worked with a team made up in particular of Satoru Takizawa, artistic director and Yusuke Nakano, Character Designer. 

The artistic team of development is made up of more women than the ordinary one, which will bring certainly a greater poetic experiment to new Zelda underlines Keisuke Nishimori.

Keisuke Nishimori (Nintendo) : 'The wolf's control perspective, for instance, strongly shapes our direction. In a typical 3-D Zelda game, the third-person perspective has the player watching the back of the character as he controls it.
But Mr. Miyamoto has helped us to fully think through what this would mean for wolf control: If we used the same track, the player would constantly look at the wolf's tail.

Boring.

And it'd be hard for the player to know which direction the wolf was running, with so much wolf tail and its rear haunches blocking the view!

So... having Midna riding on the wolf's back helps us solve some of those problems. [...] Another thing, because we've never had a player directly extensively control a character with four legs before, it's hard to find precedents to know whether our solutions are authentically Zelda in spirit.

Not to mention, how can I use a wolf to do Zelda-like things? A wolf can't push a block! A wolf can't climb ladders! On the other hand (and here's where things get interesting), a wolf can do some things that only a wolf can do, and we've never had this dynamic in a Zelda game before.

While a wolf can't use items – another Zelda hallmark – it does have the power of a wild creature. That is, a creature of the wilderness. I promise you that it'll be a unique experience.

When I'm giving guidance to my team, keeping the wolf's wildness in mind lends certain wildness to our thinking. [...] We've used motion-capture technology with professional swordfighters to get the dynamics down perfectly, and then we've used the data to bring combat to life on the GCN.

We're also thinking about using motion capture with real dogs and a horse – animals are such an essential part of the game.'






mat_sox


Romeo Guildenstern

Il combattimento in un cupo dungeon illuminato unicamente dalla debole luce di una lanterna; un'ambiente marino che ricorda tanto il cromatismo di Chrono Cross; il lupo grigio nella tempesta invernale.. Che atmosfera. Quando tutti quanti ci instupidiscono con mille boiate "fashion", la Nintendo si concentra e lavora duro per distillare un concentrato di grande ambientazione fantasy dal sapore leggendario. Voglio fortemente questo titolo.

Rot!

In questi casi l'attesa è veramente dura  :mad:
Eh non saprei: comprare il freeloader solo per un gioco... e poi con la buona sorte che mi contraddistingue finisce che proprio con Zelda risulta fallato...

Saluti

Milo74

 :omg: :pant:

la piazzetta mi pare bellissima...

Dante85

spero che l'effetto nebbia nn sa dovuto alla troppo vasta linea d'orizzonte!

Cmq stupende :thumbup:

Solid Snake

Citazione di: Dante85 il 15 Ottobre, 2005, 12:36:37
spero che l'effetto nebbia nn sa dovuto alla troppo vasta linea d'orizzonte!

Cmq stupende :thumbup:

Ma in europa quando arriva  :o :o :o

Dante85


Turrican3

Il gioco slitta (pare) al Q2 2006, ma resta confermato su GameCube

fonte: www.eurogamer.net

Nintendo says that The Legend of Zelda: Twilight Princess is still due out on GameCube despite rumours to the contrary.

Speaking to Eurogamer this week, Nintendo UK's PR Manager said: "Nintendo has always said that The Legend of Zelda: Twilight Princess will appear on Nintendo GameCube and this is still very much the case."

When Nintendo issued a statement in August announcing that Twilight Princess had slipped to 2006, many anticipated a first-quarter release. When the game didn't appear on Nintendo's Q1 release list announced late last week, tongues began to wag (or rather fingers began to patter) and suddenly there was talk of it appearing alongside Revolution instead.

Puzzled by this, one hack took it upon himself to ask Nintendo's quote-o-genic mouthpiece Reggie Fils-Aime about it during last week's Gamers Summit. Fils-Aime reportedly said that he spoke on behalf of both Nintendo president Satoru Iwata and designer Shigeru Miyamoto and that both of them had said they wanted it on GameCube.

So cheer up, GameCube owners. It may not be a Christmas 2005 release, but Nintendo hasn't abandoned you completely.

Romeo Guildenstern

Questa me l'ero persa. Quindi Twilight Princess non lo vedremo entro il Q1 2006? Certo che con tutto questo ritardo forse sarebbe stato più furbo svilupparlo per Revolution.

Turrican3

Citazione di: Romeo Guildenstern il  9 Novembre, 2005, 10:28:15Questa me l'ero persa. Quindi Twilight Princess non lo vedremo entro il Q1 2006?

Beh qualche giorno fa Nintendo ha rilasciato il piano di uscite per il Q1 2006 e ZeldaTTP non c'era... se non è ufficiale il ritardo, poco ci manca  :(