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Turrican3

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[Multi] Colin Mc Rae Dirt

Aperto da Reiz, 4 Ottobre, 2006, 08:58:50

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Turrican3

Azz tempi lunghi quindi. :sweat:

Staremo a vedere...

Solid Snake

Citazione di: Sirio il 25 Ottobre, 2006, 16:12:02
Ho fatto una piccola ricerca , tutti i siti riportano PC/X360/PS3 , IGN riporta anche una 'prima' data di uscita' Europea .

Europe: December 31, 2007    :'( :'(

http://xbox360.ign.com/objects/826/826336.html

Ecco la conferma per la versione X360 , sito ufficiale  :cowjoy: :cowjoy: :cowjoy:

http://it.codemasters.com/games/?format=xbox360

( uscita TBA  :( )

AZZ

Reiz


Reiz


Reiz


maxam


Reiz

Citazione di: maxam il 16 Novembre, 2006, 17:39:12
Graficamente non mi sembra un granchè  :sweat:

pensa che io ho avuto l'impressione opposta   :teeth:

:dentone:

Mystic


Solid Snake


maxam

Citazione di: Reiz il 16 Novembre, 2006, 17:41:27
pensa che io ho avuto l'impressione opposta   :teeth:

:dentone:

Probabilmete in movimento sarà ok. Visto così mi sembra un po' sottotono.

Sensei

Citazione di: Reiz il 16 Novembre, 2006, 17:41:27
pensa che io ho avuto l'impressione opposta   :teeth:

:dentone:

pensa che io ho avuto un'impressione che è una via di mezzo  :king:

Sirio

#41
A me pare molto bello  :o ( basta confrontare la prima foto del deserto con lo stesso deserto del seppur bello MotorSport )

Reiz


Reiz

La loro prova è stata fatta su una versione non finale e anzi lontana da essere la finale.

Le parole sono SCIOCCANTE REALISMO

Preview: Colin's latest stuns us with shocking realism


La preview parte dall'assunto che le immagini viste sono veramente in game

Seriously, those shockingly realistic screenshots are absolutely true to the in-game graphics. We seen it and played it. The scenic detail in Colin McRae: Dirt is astonishing.

Parla dell'erba e dello scenario..l'erba si vede muovere sotto la macchina, è la più bella erba mai vista finora. Se si guarda dietro dopo il passaggio l'erba rimane compressa.

When you drive on the grass you can see it bend as it folds down underneath your car. Look behind you and you'll see the grass remain compressed as you drive away. It's not that there's never been nice grass in games before, it's the sheer amount of it that's impressive. The grass is so thick it forms a gorgeous furry texture that covers the banks.



Oltre all'erba l'illuminazione è sconcertante e scioccante,

The lighting is equally as astonishing. You'll pass under trees to see the shadows of individual leaves cast onto your motor as the beams of light sneaks through the gaps in the overhead vegetation. And this is topped off by some really nice depth of field (or focus blur) - giving the distant scenery a slight haze while the ultra-realistic cars stay as pin-sharp as you like.



I danni sono anche loro belli e d'impatto, non solo quelli sulle macchine ma su tutto l'ambiente circostante. Le superfici daranno effetti diversissimi di guida. Poi parla dell'importanza dei gard rail ma non ho capito per bene che funzione, per loro importante, abbiano.

We were blown away by the damage model as well, not just on the cars but on the scenery, too. If you slam into a metal lamp post it's not solid as a rock, like some games, nor is it flimsy like a papier mache pole. You car hits it with a solid impact as it realistically bends. You can drive on but your car will be in bad shape, and don't expect to keep your front bumper.

We were even more impressed when we managed to bend one of those metal barriers that line the road - which are usually rock solid too. As we tried to recover back onto the road the front corner of our car got stuck on one end of the barrier, and with the accelerator held firmly down we slowly bent the metal into the road before freeing up our bumper and hobbling the remainder of our smashed car along the course.


Now imagine there was another car behind you - that barrier, now bent into the road, would form a new obstacle for them to avoid. That has carnage potential.



Unico dubbio è il frame rate che non sembra a 60 fps ma solo a 30 fps

Our only reservation is that these super visuals come at the expense of the frame rate - at 30 frames per second it's noticeable choppier than the usual 60fps-slickness of 360 games.But you won't have much time to think about the frame rate while you're playing because you'll be too busy trying to stay on the road. Needless to say, the demo demonstrated the games extreme difficulty

La difficoltà è più estrema rispetto ai precedenti e si attesta sui livelli di Richar Burns


:o :o :o

:dentone:

Turrican3

Niente male, pur non essendo il mio genere preferito.

Ma con le demo per fortuna si può sempre dare un'occhiata senza rischiare di svuotare inutilmente il portafogli. :)